Wednesday, July 8, 2009

Minu keha on laboratoorium

Mu keha toodab
Õige oleks öelda muudab

Ühe teiseks
Kõhus näiteks toimuvate huvitavate ja mõneti salapäraste protsesside abil
Muutuvad saiakesed ja kohv rõlgeks roojaks ja lehkavaks uriiniks
Osa joodud vedelikust muutub mu kaenlaalustes naisi ahvatlevaks higiks
Ma täpselt ei teagi millest valmib kottides inimesi reprodutseerida võiv pläga
Ega sedagi millisest ainest moodustub varvaste vahel see
Mida rahvapäraselt juustuks kutsutakse
Aga laboratooriumi kõige põnevam osakond asub mu peas
Seal asetseb aju,mis loob kujutlusi ja ulmi
Seal valmib kuld
Pruugib mul vaid silmad sulgeda kui kujutluspildis kangastub kuld
Kui ülejäänud laboratoorium toimib keemialaborina
Siis aju on alkeemialabor
Verest ,mida pumpab süda, loob mu ustav aju tonnide viisi kulda
Kaunid on mu unistused ja sama kaunid mu uned
Ka magades jätkab laboratoorium tööd

Ja selle töö tulemusena näen ma unes kulda ja ainult kulda.

No comments:

Post a Comment

blog.tr.ee